new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 21, 2011

hari makin bertambah..

hari 22 jun 2011, haishhh cepat tui laa masa berjalan..dh masuk bulan 6..dh hujung bulan dh pun nii haaa..minggu depan dh bulan 7..

xsangka dh nk dekat setahun aku kawin..aku still lg berdua..hahahahha bunyi cam sedih ja kn..sedih tu xlaa sgt..cuma bila org sengal2 tanya soalan yg sengal2 tu yg sedih n geram tu..ee suka2 hati korg ja nk cakap,nk tanya kn..

soalan yg paling aku benci ''bila nk tambah ahli keluarga'', ''bila nk da anak ni'', ''haa si polan tu dh da isi, ko bila plak''...da lg laa soalan2 yg xmasuk akal..tanya kt org cam org nii xdak perasaan..cam laa aku nii xnk anak..moja lg laa depa tanya benda2 yg mmg kurang jax..xpikir perasaan org langsung..

ishh klu laa aku tau pa nk jadi kt aku masa akan dtg mmg senang laa nk jwb soalan korng tu..sengal kn..hai tah laa manusia nii..

No comments:

Post a Comment