new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, June 17, 2012

carl's jr.




carls jr ni rasanya dh lama kot da kt malaysia ni tp aku ja xpernah makan..kebetulan masa dekat OU lalu sebelah carls jr..pastu moja ajak makan carls jr..'' ayg xpernah makan dkt carls jr ni kn..haa japg abg belanja''..kononya sbb aku xpernah makan situ..eleeehh padahal dia yg nk makan..kiki..

senang kedai tu sbb aku xramai orang..xyah laa nk beratur panjang..disebabkan aku xpernah makan aku xpandai nk order..so moja ja laa yg tlg aku order..moja order supar star cheese burger..ni burger daging..

pastu cakap nk moja aku nk ayam sbb aku tgk gambar isi ayam dia cam sedap ja..sekali salah plak..moja order ayam jgk laa tp burger ayam..haiii salah laa plak kn..abis makanan dh atas meja makan ja laa..aku ni klu burger ayam tu kurenggg laa cket..makan rasa cam xsedap aku tukar laa ngn burger dia..kikiki padam muka..burger ayam sapa lg nk makan klu bukan laki aku..hahahaha kesiannn..

masa order rasa eleh xkn laa order ni ja..bila dh makan haaa baru kau tau..nk abiskn tu jenuh jgk laa sbb dh kenyang sgt..air boleh refill..ko isi laa sendiri ko nk air pa..klu cam air tea tu da tp mmg kena bt sendiri laa..air tea yg disedia tu xda gula..klu nk lemon tea tambah laa lemon suma siap dekat situ cuma bt sendiri.. 



 saiz burger lebih besar dr burger biasa.. 




No comments:

Post a Comment