new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 9, 2012

ramadhan ke20

salam ramadhan..

semalam ramadhan ke20 sekali lg dapat berbuka puasa ramai2.. semlm aku makan mewah laa cket. sku berbuka dekat seri pacific hotel.. undangan along dapat laa makan free lg bulan2 posa ni.. alhamdullah murah rezeki..

1st time makan buffet ramadhan dekat situ.. klu lunch buffet tu dh pernah try 2 3kali..hmm makan banyak pilihan jgk tp yg xbest sbb jauh2 sgt.. makanan yg aku try smlm suma sedap2. banyak lg yg xsempat nk try sbb aku dh terlalu kenyang.. padahal aku mkn suma cket2 ja..hmm rugi2 klu mkn buffet xmakan betui2..kiki.

paling best aku makan ayam+kambing bakar campur plak ngn blackpepper sos..hmm sedapnya..puasa2 ni suka plak makan bakar2 ngn blackpepper sos..kambing dia lembut2 tu yg mengulang ja tu..klu xsilap rm56++ perhead kt situ.. tq pd yg sponsor.. 

gambar makan xdak sbb aku sampai2 hotel, dh dengar azan.. org pun dh penuh dlm ballroom tu..segan dh nk amik2 gambar pun.. so makan ja laa.. habis makan moja nk pergi themall plak..tp tu lah themall bukan da org sgt pun..kul10 suma kedai dh tutup..

ingatkan suma nk terus balik ja pastu wafiy plak nk nek lrt.dia xpernah naik.. dh 2 3kali sebut '' mama nk naik train'' last2 bawa jgk laa dia naik lrt..hahaha wafiy.. 

mak dh xlarat so along ngn muzer ja la bawa wafiy.. kami tunggu dekat sini ja.. walaupun perut dh kenyang tp moja gedik nk beli jgk air kt situ.. hmm suka ati la.. kul11 jgk laa baru sampai rumah..^_^..


No comments:

Post a Comment