new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Monday, October 25, 2010

dulu suka sgt,skang dh xsuka sgt..

baru ja aritu aku post kata asa cam dh xsabar nk tunggu ari bahagia aku..skang nii tah laa aku cam dh ragu2 pun ya jgk..tgk keadaan moja cam dia pikir,seolah2 ''boleh x tunda majlis nii'' tp mmg dia xcakap g2 pun laa.. ya laa suma nii dh takdir..takdir Ilahi yg allahyarham p dl sebelum kami kenduri..kita sebagai manusia,insyallah sentiasa minta doa pjg umur..tp dh ni ketentuNya dia xsempat..klu ikut aku mmg laa nk dia da sama..mak ayah kita kn mesti laa nk da sama..

tgk dia g2 aku jadi cam xsyok ja..tah laa pa yg dia pikir aku pun xtau..dia mmg xpernah nk cter ngn aku pun..aku bkn pendegar yg baik,mayb..aku pun dh xasa seronok pun..org tanya kt aku pun,aku cam malas nk pikir&malas nk jawab..dh xcited dh..dh xkira dh pun lg bapa ari ka pa ka..cuti pun aku xtanya HR camna pun..

ikut ja laa klu Allah aturkn aku jadi nikah,jadi laa..klu x redha ja laa..sedihh klu aku pikir2..2 laa camna pun kena jgk laa aku cari pa lg yg xda..klu xnti mak aku bising..

No comments:

Post a Comment