new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 29, 2010

makan diri sendiri

aku da baca 1 artikel ustaz nii pasai FB & blog..tajuk artikel 2 ''jangan promosi dosa di FB & blog''...hmm 2 laa bila aku baca 2 asa cam ish2 camna laa klu tanpa aku sedar sebenar aku nii dok cter sal aku sendiri..sesuatu yg aku rasa ok tp sebenarnya salah & buat aku menambah dosa..


aku da blog nii pun just suka2 ja..bab kata moja nti kita tua leh laa anak2 ngn cucu2 kita baca kisah hidup kita kt cn..hahhahaha cam laa aku nk menulis kt blog nii sampai tua..rajin tui laa aku kn..tp insyallah laa selagi aku rajin..


kt FB aku mmg jarang sgt2 laa nk update status aku pun..gambar lg laa aku xrajin nk add..skang kt opis plak dh xleh nk add gambar sbb kena block..so mmg kurang laa..aku xkisah pun sbb aku mmg kurang suka laa..tp da jgk laa aku boh..2 laa bab aurat nii ustaz 2 ckp kita dok upload gambar yg xpakai tudung,pdhal sebenarnya bertudung..2 yg dok tambah dosa 2..g2 laa lebih kurang..


yg dlm blog plak dok cter sal laki laa,sal bini laa..bini salah 2..laki slah nii..2 xbetui,ni xbetuii..abis suma org tau sal masalah kita..mmg laa kita xcter kt org tp kita bercerita jgk perihal kita kt blog..pastu org baca,sama laa cam kita cter..hmm sedikit sebanyak 2 pun mendatang dosa kering jgk laa..2 yg aku terpikir ''ish salah ka x laa aku tulis nii''..skang aku berhati2 laa cket nk post kt blog..asanya blog nii pun xda org baca..lg senang..xda org nk cbuk sal aku..klu x da ja yg nk menyibuk..

No comments:

Post a Comment