new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 30, 2010

19 dec 2010

satu hari yg membuat kn aku penat sgt..nama pun ari kenduri kan besa laa mana xpenatnya..sampai ke malam da even, mmg badan sgt laa letih..masuk bilik tgk katil,terus lelap sampai pagi..da cket kesal utk arini..kesal sgt..sampai xtau nk bt camna..rasa cam bia laa da ulangan masa tu..mnyesal kemudian xberguna kn..huhhhuuuhhhuuu...

makeup
pagi2 dh bangun bt pa yg patut then terus siap2 nk g makeup..kt kedah payah cket nk cari org mai makeup kt rumah..klu da yg leh mai makeup kt rumah,mesti cas xingat..2 pasai laa makeup rate kt kedah murah kot..klu makeup kt rumah yg mahai..pagi 2 p makeup ngn membe2 aku..senang, depa yg d kt rumah suma pakat bz..

 nii ja laa gambar aku sebelum makeup


gambar dh makeup..nii pun gambar ptg dh nii



hantaran
sebelum kenduri suma pakat nk bagi hantaran..aku pun ok laa kn dh org nk bg kn..xyah laa aku siap byk2 sgt..hantaran aku 11-9..byk jgk 2..last2 sampai hari kenduri hantaran aku xcukup plak..haii mmg menapak laa aku bt bagi cukup..nasib laa xcukup 2 ja lg.klu x jenuh aku..aku dh kalut nk makeup laa pa laa,xdan laa nk cari barang pa suma..so minta tlg ekin ja laa.nasib da ekin tlg bt hantaran aku lg 2 klu x mmg xcukup laa jawabnya..


kenduri
rumah aku suma masak sendiri..mak ngn abah aku kn masuk pakat kt taman aku 2 so nk kenduri x laa kalut sgt nk cari org masak dh..depa laa tlg potong masak pa suma..sedara2 mak abah aku pun ramai yg mai tolong..alhamdullah makanan mmg suma cukup & berlebih2 lg..


khemah
hmm khemah xsewa byk pun..5biji khemah ja + khemah masak 1 suma 6biji ja laa,,khemah masak 2 pun pakat punya..khemah aku siap khemah arabian lg..abah aku semangat nk bt kenduri aku..suma nk yg terbaik & elok2..kikiki


rumah
yg nii paling tragis aku rasa..dh laa nk kenduri..1st kenduri plak 2..sebelum kenduri kedah plak banjir..barang2 dlm rumah da yg rosak..katil yg nk letak dlm bilik pengantin pun rosak..rumah plak under contruction..hahahaha..kenduri ngn rumah xsiap..lantai pun bersimen ja..ngn bumbung xsiap jgk..alas ngn kain kanvas ja..kesian tui laa rumah aku..pa pun nti siap lawa laa rumah mak abah aku..


berinai
bab2 berinai nii besa laa kn klu kata kawen nii..aku nii awai depa pakat p cari daun inai dh..mlm nk tido baru pakai pastu tgk2 inai tumbuk 2 xterang plak..oren2 ja tangan aku..last2 pagi sebelum akad nikah 2 pakai lagi sekali kt jari siap ngn henna..pagi nii pakai inai yg dlm tiub 2 baru laa merah jari aku..


ni laa hasilnya..simple ja..

pengantin
mmg laa lawa kn dh nama pun pengantin..syok sendiri org kata nii..alhamdullah mempelai pun xlaa mai lambat sgt.ok laa 230ptg..klu ikut aku 1230tgh patut dh sampai rumah aku dh..pa2 ja laa..yg penting dh selesai suma..alhamdullah..


nii laa hasil gubahan pengantin..kiki

No comments:

Post a Comment