new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 2, 2011

mengidam laksam..

sebut laksam teringan laksam yg aku makan kt as aritu..haiiiii mmg nikmat tui laa..laksam dia mmg sgt2 sedap..aku dari sebelum kawin aritu lg dok cari laksam yg sedap & kena ngn tekak aku..selalu beli kt pasar malam suma kena yg xbest..laksam nii yg penting kuah dia laa kn..klu xsedap kuah mmg xsedap laaa...

masa dok as aku pun ajak laa somi aku cari laksam yg best kt as..almaklum laa kami pun jarang kt as so mak aku suggest kt stadium as..da kedai nama syed..laksam kt c2 sedap katanya..so kami pun p laa cari kedai 2..alhamdullah jumpa kedai syed 2..kedai dia besar..da macam2 menu..

kami 2-2org makan laksan..disebabkan tamak order laksam tambah..hahahha..nii laki aku punya cter laa niii,,pandai order laksam tambah 2pinggan..haaaa amik ko sepinggan besar dia bg..mmg sedap & kenyang sgt2..bekal siap2 sampai malam..rasa kenyang sampai ke malam..

lepas makan laksam kt pak syed, xdak dh laa aku dok soh moja cari laksam lg dh..dh dapat makan yg best & puas ati..thanks 2 my hubby sbb cari jgk laksam yg sedap nk bg isteri tersayang nii makan..^_^..

 laksam pak syed yg best..


 my hubby

No comments:

Post a Comment