new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 10, 2011

haruskah?????

haruskah klu nk kawin kena da duit berjuta2???aku xlaa cakap salah..even klu duit xbapa banyak pun still boleh bt kenduri kn..klu ikutkan dlm islam akad nikah ja yg wajib diutamakan..yg lain2 bab nk bergambar, nk bg godies, nk pelamin, nk bermake up, nk tempah baju yg harga berjutaan bagai tuuu suuumaaaa kita yg cipta..benda nii xwajibbbbb punnn..

pelik tui laa aku bila org slalu cakap ''dh tau xdak duit tp nk kawin''..dia xdak duit sbb tuu laa dia xbooking cameraman..boleh ja klu nk amik gambar pakai camera sendiri pun..perlu ka nk book sampai beribu2 just utk amik gambar..klu duit berkepuk2 dh bank xpa, anytimeee..habis klu dh kemampuan kurang camna..xleh amik gambar ka..haiii pelik org niii....

aku dulu pun kawin habis banyak laa jgk duit..xlaa habis sampai berpuluh ribu..setakat kemampuan aku laa utk hantaran, kenduri cket, barang hiasan, cameraman..video pun abang aku ja amik kn..cameraman pun just yg aku mampu bayar ja aku book..jgn laa nk judge org cam suma org da duit nk bt kenduri besar2..

ko da duit ko bt laa kenduri ikut suka ati ko..dh dia kurang mampu nk bt camna..tu kn kenduri dia suka hati laa nk bt camna pun..dlm islam pun cakap cukup laa sekadar bersederhana...

No comments:

Post a Comment