new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 11, 2011

rugi suma nikmat makan..

minggu nii mmg minggu yg mencabar tui laa..aku pun xfaham napa ngn aku nii..hari jumaat lepas aku demam..balik keja terus berselubung dlm bilik sambil tunggu my hubby balik..kena plak haritu laa moja bz..so xleh balik awai..

pa boleh bt tunggu ja laa..nk makan tp xlalu + xlarat..tido lg penting..masa nk terlelap teringat plak ceramah yg aku dengar kt opis td ''lepas asar xelok tido..tanda2 org nk jadi gila,tido lepas asar''..adoiiiii plak kn..dh mmg xlarat sgt aku baring laa jgk..last2 hanyut laa...

hari sabtu dh chat laa..cumanya badan cam sengal2 lg..nk bangun bt keja pun malasssss jaaa..bosan kn klu asik baring jaa..sudahnya aku bangun sapu sampah kemas rumah haaa puas hati..siap suma ajak laki aku g dating plak..bosan dok rumah kononnyaaa..

dh g dating penat plak...mlm singgah rawang, g rumah mak jap..lepak sampai tgh mlm pastu balik rumah..kononnya sok pagi nk g but sale kt shah alam..sj jaa nk g tgk2..xpernah g pun lagi..

sekali aku xchat lg rupanya..cirit birit plak..start kul 430pg aku dok menyulang jamban..adoiii mmg perit laa kn buntut aku niii..xbenti2 dok menyulang sampai cerah..ingatkn pagi tuu dh abis..

lapar perut aku dibuatnya tau x..bayang kn laa dr 430pg sampai ke petang..pantang aku makan, dlm xkurang seminit mesti berlari2 aku ke jamban..haiii mmg azab...sakit perut, sakit buntut, sakit badan...sabarrrr ja laaa..

mlm baru laaa boleh makan cket..xdak dh berkejar ke jamban..yg xbestnya sampai ke hari nii aku kena hilang selera makan..aku hanya makan pa yg aku terasa nk makan..klu gagah jgk makan mesti cam nk termuntah...bila nk ok niiii....rugiiiii3...

No comments:

Post a Comment