new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 26, 2011

home made meatball!!!!!!

Hmm yummy..sgt2 sedap klu dapat makan meatball ikea tengah lapo2 nii...baru2 nii aku dapat tau yg meatball ikea tu dh da jual kt pasaran..bukan laa pasaran terbuka, just kt ikea ja laa..mean meatball mentah n masak sendiri kt rumah..
So minggu lepas aku p ikea ngn moja nk cari barang kt sana..hmm kebetulan dh kt ikea tuu, aku just usha2 ja shop ikea kt bawah tu..
Hmm mmg da jual meatball ikea tuu..lepas nii boleh  masak kt rumah ja laa..jgn lupa beli kt ikea & spare kt rumah..hehehehe..
Ikea jual ngn sos meatball tuu sekali..just g beli jee kt ikea tu..kikiki..hmm aku kn peminat meatball yg setia(setia laa sgt kn) so aku try laa beli…dh try masak pun tp fail..sgt kecewa sbb haritu p ikea xmakan meat tp gatai p makan Kenny rogers..
Kekonon ‘’alaa xpa boleh masak kt rumah’’..sekali masak, rasa dia xsama pun cam kt ikea..hmm tah laa salah teknik ka sbb aku mmg xreti masak..sgt kecewa..sos dia xpekat & sedap cam kt ikea pun..meatball tu mula2 aku goreng, xjadi cam meatball ikea pun..then try rebus plak..hmm baru laa jadi..tp kuah plak laa xjadi..xpekat..hmm xpa len kali cuba lg yeee..

p/s:gambar meatball xdak plak dh hp aku..nti aku upload..

No comments:

Post a Comment