new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 26, 2011

nur kasih the movie..

movie yg dinanti2kan..aku mmg nk sgt p tgk cter nii..ingat kn xsempat laa tgk..maklum aku nii klu laki aku xda mmg aku xp laa tgk wayang..aku xgemar sorg2 klu nk berjalan,nk tgk wayang...

nur kasih mula ngn drama kt tv3, setiap hari jumaat kul 9mlm..nii mmg waktu wajib da depan tv nii..suma gara2 penangan nurkasih..disebabkan kegilaan penonton laa pengarah dia sambung lg cter nur kasih nk bt dia punya ending by movie..

rasanya sapa yg mmg gila nur kasih cam aku mesti p tgk punya 'nur kasih the movie'..aku nii bernasib bek laa sbb en majo jenis xbyk bunyi, jawab janji aku suka..so senang laa nk ajak dia tgk cter nii..

lepas g tgk cter nii isnin lepas, mmg jalan cter dia best..suma tersusun jaaa..ending pun syok jgk..akhirnya adam & nur bersatu sampai akhirnya..mudah2an aku jgk..hmm nk lebih2 p laa tgk sendiri yee..^_^..




Sinopsis : Drama bersiri popular Nur Kasih pada tahun lalu disajikan penuh dengan cerita cinta antara Adam lakonan Remy Ishak dan Nur Amina (Tiz Zaqyah) serta pengorbanan Aidil (Fizz Fairuz) kepada adiknya, Adam.Jika dalam drama bersiri, Aidil terpaksa mengorbankan cintanya kepada Nur Amina demi Adam tetapi pengorbanan Aidil tidak terhenti dalam drama yang disiarkan sebanyak 26 episod itu.Ini kerana dia masih lagi menerima pelbagai dugaan dan ranjau dalam menempuhi kehidupan menerusi sekuel terbaru Nur Kasih yang disambungkan dalam bentuk filem.Untuk filem berjudul Nur Kasih The Movie itu, Aidil menjalani kehidupannya sebagai seorang bapa tunggal kepada dua cahaya mata iaitu Ilyas, 7, dan Maryam, 5, setelah isterinya, Alia (Ayu Raudhah) yang meninggal dunia


p/s:klu tau laa moja cuti semlm xdak laa aku p tgk wayang hari isnin..rugi2..

No comments:

Post a Comment