new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Monday, September 26, 2011

fish manhattan's

Dh lama aku nk try makan kt sini tp xsempat lg nk g..so bulan posa hari tu masa dok shopping raya aku book laa meja kt fishmanhattan..so lepas laa kempunan aku nk makan kt situ..

Dh nama pun bulan posa kn..mmg sgt tamak haloba laa order makanan..sampai kenyang terbuntat makan pun makanan xabis lg…kami nii plak jenis klu berbuka tu xleh nk sumabt banyak sgt..hadoiii sgt2 laa kenyang..disebabkan syg byk lg benda alah yg aku order so aku bungkus..



 pakej dapat air lemon tea..air nii boleg refill..

mushroom soup..boleh tahan sedap jgk laa rasa sup nii.. 


nii aku xtau napa pa..tiram kot..tgk gambar cam sedap..rupanya aku xlalu plak nk telan..aku makan 1 ja, bt syarat..


haa amik ko..tgk laa punya banyak makan untuk 2org..makan jgn xmakan..hahahaha


 tiramisu nii sgt lah sedap..rasa cam nk order 2 tp perut dh kenyang sgt..


 muka aku yg temban..ee buruk..


mamat poyo..bkn men lg bergambar..hahaha

No comments:

Post a Comment