new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, September 22, 2011

malang xberbau..

pepatah org tua dl mmg sgt2 lah benar..

hari rabu baru nii aku kuar lunch ngn membe opis pastu ter exsiden plak..ya Allahh mmg malang xberbau..dlm perut kenyang on dway balik opis tah camna boleh xperasan moto tu..

kisahanya bergini...tuan punya keta isi minyak dekat esso selayang then gerak dari situ laa kejadian tu berlaku..tuan punya keta telah belok ke kanan tanpa perasan rupanya da moto belakang keta gen2 yg dh belok ke kiri..masa keadaan jalan plak licin..hujan lebat..jalan mmg basah..

aku mmg mnyucap panjang laa masa tuu..mmg sgt2 kesian dekat moto tu..sampai sekarang aku masih lg terbayang camna moto tu berusaha nk brek dr langgar keta kami..ya Allah ampunkan laa dosa2 aku..yg paling buat aku ingat dekat moto tu, kami xbenti pun tgk moto tu..kesiannn..

laki aku dh laa xdak kt sini..nk kol pun payah..msg boleh laa..tp aku xsuka benda2 camni nk cter dlm msg..klu nk cter biar on kol or face to face terus cter..selama 2hari aku g keja mmg dok terbayang lg moto tu..smlm dh cter ngn laki aku rasa cam lega cket ..tu laa org cakap suami tu sahabat sejati..

aku mmg dh agak klu aku cter ngn moja confirm2 aku kena tazkiran ngn dia punya..mmg tu laa jadi..aku cter terus cam petir laki aku buka tazkiran dia...bukan pa laki aku xnampak aku..klu pa2 dia mmg joh dr aku..sedih kan hidup aku..laki joh klu pa2 jadi kt aku mmg lambat laa dia nk dtg..antara hujah2 laki aku

''napa laa xbenti syg oii..kesiann kt org tu..cuba bayang klu kita yg kena camtu.dh laa jatuh bergolek kt situ pastu keta tu belah gtu ja..jatuh sakit tambah ngn sakit hati keta tu blah gtu lg''

''klu kena org moto tu ok xpa laa..buat jenis dendam dia cari keta kita..kejar masa kita sorg dlm keta..buatny dia dtg pecah kan cermin keta ka..haa camna''

''klu takut pun xpa janji kita benti.pastu kol laa sapa2 yg dekat soh dtg tlg..kurang2 bw dia g klinik ka''

''nk pa2 tu kena pikir jgk..jgn dok bt perangai cam org xpandai pikir..pikir org lain sama..''

klu nk cter pa lg tazkiran dia mmg panjang laa..adoiii aku nk bt camna benda dh jadi kn..aku doa mudah2an xda laa benda2 buruk akan jadi kt aku n sapa2 yg terlibat masa tu..moto tu terutamanya mudah2an dia chat..

sbb kan hal nii jgk laa mak mertua aku isau jgk kt aku..rasa cam besalah plak aku bt mak isau..kt mak aku mmg aku xcter laa..mak aku lg laa joh, lg kesian klu dia tau aku camtu..ya Allah dugaan pa yg dia nk tunjuk kt aku nii..

kisah malang yg kedua..
hp aku plak xleh guna harini..nk msg ka pa ka suma xboleh..button kt hp aku xleh tekan..yg boleh guna hanya button kol n letak kol ja..laki aku dh laa tengah risau kt aku..msg from dia langsung aku xboleh baca..nk balas lg laa xboleh..haiii tambah lg dosa,bt suami risau..

pa laa aku nk bt ngn hp aku nii..xtau nk bt camna lg dh nii..off dh berkali2 dh aku off hp nii..siap dh cabut baterry lg dh tp xelok jgk..haii dugaan btui lah..degilll sgt nii laa akibatnya..haritu laki aku offer soh beli hp baru aku xnk..kononnya hp aku nii ok lg sbb baru ja baiki haritu..klu beli cam membazir ja..tgk nii rosak lg..haa amik ko degil lg..

No comments:

Post a Comment