new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 18, 2010

aidiladha..

selamat hari raya aidiladha..raya yg xbapa nk best..hmm raya ari rabu, aku mmg xda cuti dh..klu da cuti pun aku nk save utk cuti kawin..so kt cn ramai jgk laa org..da dlm 2-3keluarga yg raya kt cn jgk..

abang aku ajak g rumah mak z kt bangi..ok laa dari aku dok rumah sorg2 kn..mak z siap bt ketupat daun palas lg..hmm ok sdap tp xleh layan cam mak aku laa..besa laa mak kita kn mesti laa xsama rasanya..mak ija plak bt ketupat nasi..

pagi2 raya dh bangun nk bt kuah lontong..mak z rendang daging..nii pun sedap..tp xda rendang ayam mak aku..terasa kurang laa cket..ok ja laa pa2 pn..pagi raya lepas sebahyang raya, makz ajak g raya rumah sedara dia kt kajang..so korg pun mmg xda nk tuju pun..just follow ja laa..

asalnya nk pergi sebuah rumah ja..last2 jadi berumah2 plak..sampai petang baru sampai rumah..kikiki..hmm setiap rumah yg pergi, suma mkn ja keja ktorg..sampai ke petang mknnnnnn ja kejanya..2 ja laa yg da raya nii..

No comments:

Post a Comment