new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 13, 2010

foot detox..

 foot detox..pernah dengar ka x..aritu aku terbaca sal produk nii..so aku bajet elok laa..sebelum nii pun dh pernah pakai footdetox cuma xselalu laa aku beli..camna nk beli slalu klu 10pcs harga rm69,klu xsilap laa..agakberkos laa klu nk beli selalu..


cuma skang ja baru da yg murah tp fungsi sama ja..dlm fb dh ramai sgt dh org jual..harga rm1=1pcs,da jgk yg jual rm1.20=1pcs..depend laa kn..kena pandai2 laa cari supplies..hehehe.aku da baca dlm 1 blog nii, dia jual rm1=1pcs tp klu beli 100pcs dia bg rm0.80=1pcs..haaa murah kn..sgt2 mura..aku tertarik laa ngn harga yg dia offer..so bila msg tanya mmg 2 laa harganya..


aku pun terorder laa 100pcs..hahaha.moja ckp''hai klu dpt beli,xingat''..bkn ingat sgt cuma dia bg murah better laa beli yg dpt murah..skali dia curier kt aku haaa ko sekotak..nasib laa pg 2 g keja da org tlg hantar..hehehe.

hmm kt cn da serba sedikit pasal foot detox

Fungsi-fungsi Foot Detox Patch
  • Membuang toksin dlm badan, air berlebihan & cegah bau kaki
  • Membuatkan badan menjadi lebih bertenaga
  • Mengurangkan allergic, sakit sendi,
  • Mengurangkan Sakit kepala, migrain atau tekanan kerja
  • Menormalkan tekanan dan aliran darah
  • Menguatkan sistem immune badan
    Melegakan sakit tumit & tapak kaki

  • Mengurangkan sembelit, Kembung perut
  • Membantu masalah jerawat/resdung
  • Mengurangkan Diabetes, Kegemukan
  • Mengatasi masalah sukar tidur
  • Berpanjangan penggunaan ubat
  • Bekerja dengan bahan kimia seperti cat, larutan pembersih dll
  • Menyegarkan ketika bangun dari tidur
  • Mengurangkan sakit gout, sendi, juga untuk perokok
Tanda-tanda Banyak Toksin
  • Kerap sakit kepala
  • Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab
  • Susah bangun tidur
  • Bahagian keliling mata gelap
  • Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit
  • Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi
  • Sinus
  • Berat badan meningkat
  • Kehadiran selulit
  • Masalah jerawat dan banyak lagi

food detox yg aku pakai pada hari ke2..

hitam gila foot detox yg aku pakai..badan aku nii mmg bayak sungguh toksin agaknya..lepas hari ke5 pun still hitam macam gambar 2 lg..klu ikut yg aku baca klu foot detox 2 makin cerah maksudnya dh kurang laa toksin dlm badan..moja ckp xpa laa pakai laa lg..2 laa kn tunggu tgk pa akan jadi seterusnya..

No comments:

Post a Comment