new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 13, 2010

kedai asam pedas..

aku nii kekonon nk promosi tp nama kedai 2 aku langsung xingat pun..ya laa sbb dh lama sgt aku baru nk update kt blog..mana nk ingat..yg pasti kedai 2 dekat ngn jakel shah alam..sebelah bangunan 2 ja..kt c2 pun xbanyak sgt kedai mkn..

aku pun baru 1st time try makan kt kedai nii..1st time jgk aku p kt kawasan c2..perancangan awai nk p bangi tp xjadi sbb mak aku nk p jakel shah alam..so aku ngn abang aku follow terus ja laa..masa aku sampai kt jakel shah alam 2 depa xsampai lagi..

bila kol tanya kt mana,haiii nii laa kt bangi lg..ngn perut yg agak la & agak nyanyi2 tuu aku cari kedai ludu laa..kami pun xmakan lg,lepak laa kt kedai 2..aku xtau kedai 2 nama pa..tp menu utama kt kedai 2 asam pedas..try ja laa..1st try ok laa,sdap jgk laa pada tekak aku yg agak cerewet nii..nk yg sedap ja..padahal xpandai masak pun..

try set asam pedas=nasi+asam pedas+air+desert sagu gula melaka total baru rm8.90..ikan boleh pilihan sama da ikan pari,ikan merah or ikan tenggiri..air pun boleh pilih samada teh tarik or sirap selasih..aku pilih ikan pari & sirap selasih..selasih mmg byk..kuah asam pedas plak mmg sgt pekat, sedap & cukup rasa..ikan dia pun besar..klu da sapa2 nk try,boleh laa p shah alam try...



asam pedas ikan pari

 nasi + sayur



    





















































































 

kt kedai 2 jgk da jual kek..hmm sedap laa kek dia..bebaloi laa beli kek kt c2..klu xnk mkn secret recipe boleh laa beli kt kedai nii..mmg sedap kek dia..kami beli kek tiramisu & blackforest cheese..gambar lupa nk amik..kiki.

 

No comments:

Post a Comment