new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 4, 2011

captain america

smlm kn hari rabu so harus laa aku gagah nk p tgk wayang walaupun p lambat...skang ni pun xbanyak pun movie yg best2..so cter yg lama cket & boleh dapat tiket murah pun captain america..cter len xminat..mmg kami nk tgk cter nii pun..tgk trailer cam best ja kn..

Born during the Great Depression, Steve Rogers grew up a frail youth in a poor family. Horrified by the newsreel footage of the Nazis in Europe, Rogers was inspired to enlist in the army. However, because of his frailty and sickness, he was rejected. Overhearing the boy's earnest plea, General Chester Phillips offered Rogers the opportunity to take part in a special experiment - Operation: Rebirth. Armed with his indestructible shield and great battle savvy, Captain America has continued his war against evil both as a sentinel of liberty and as leader of the Avengers.

cter nii ok ja..best part action2 suma best..walaupun nii cter adaptasi dr kartun..kelakar dia punya hero tu..hahhahaha..cter sal steve yg sgt berani..dia nii nk sgt laa jd askar..asik pergi interview ja tp asik fail sbb xcukup tinggi,xcukup berat pastu banyak penyakit..hahahaha..last dia dpt jgk laa masuk askar sbb keberanian..klu nk tgk boleh sgt laa..pergi laa cari panggung yg berdekatan yee..

smlm masa p tgk wayang nii, aku nii punya laaa mengantukkkk tahap gaban..mata mmg xleh nk celik..aku pun xfaham napa boleh jadi gtu tahh..mmg sgt mengantukkk..sambil tunggu movie start aku dh lelap kejap..pastu dalam panggung ngn gelap gelita tu lg laaa bt mata nii layu...kejap pejam kejap celik mata aku nii...haiii rugi ja kn..nk sgt tgk haaa amik ko...tp tgh2 cter ja laa,sejam yg akhir mata aku dh segar balik dh..hahahha.

sebab gagah nk tgk captain america nii laa aku xbangun sahur td..jaga2 tgk dh 530pg..hadoiii dh laa roti pa pn xdak kt rumah..mana xlambatnya, movie start pkul 11 abis dlm kul 1..sampai rumah dh dekat pkul 2pg..dlm keta lg aku dh tido..xsedar langsung, tau2 dh sampai rumah..hahahha..hmm tahan ja laaa..mudah2 aku xgastrik ja laa..

No comments:

Post a Comment