new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 28, 2011

kini dh berdua semula...

hahahah poyo ja kn..laki aku balik kejap ja, 3hari ja..hari sabtu lepas dh balik sini balik dh pun..hehehe..skang aku dh da kwn balik dh pun..ok tamat cter sal laki..(bt masa skang la)

nii cter sal buffet ramadhan plak..hari sabtu lepas,20 aug along ajak g berbuka posa kt luar..katanya makan buffet..akhirnya dpt jgk aku makan buffet ramadhan nii..kebetulan laki aku pun baru ja sampai so kami g sama ja laa...buffet sponsor by opis along, aku nii p tumpang sekaki ja laa..

buffet ramadhan at tropicana golf & club resort..tempat dia mmg lawa gila..jalan nk masuk situ pun ish2 bkn men lg laa..nii 1st time laa aku masuk kawasan tropicana tuu pun..buffet dia ok laa..makanan da yg sedap da yg kurang sedap..menu boleh tahan laa banyak jgk..bakar2 da macam laa udang,kambing,daging,sosej sumanya laa..pergi ja dh ruangan bakar tuuu..amik ja laa pa yg ko nk..nii aku suka..kambing bakar dia pun sedap..

nasi da 2jenis nasi putih & nasi tomato..aku  amik nasi tomato ja,nasi putih kn dh selalu makan..sgt sedap nasi tomato..lauk nya byk pilih laa sotong, udang, daging, sayur, sup suma da laa..yg xbapa best cuma sotong ja laa..keras cket sotong dia..sup dia super..aku kn kaki sup..mna boleh tgk sup tp xmkn..aku amik sup urat..urat dia liat cket sepatutnya hotel kena masak lama lg tuu..pa pn alhamdullah dpt mkn free kt situ..kenyang mkn pun..




nii laa tempat yg kami p mlm tuu..


kambing bakar sos black pepper..sedapppp


my fav sup..ni sup urat..



antara lauk yg da udang,sotong kari, sayur, nasi tomato

dessert nii suma sedap..

puding roti yg terlebih susu, kurang sedap..kek suma sedap..


No comments:

Post a Comment