new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 23, 2012

22 mac 2012


Harini 22 mac..haaaaa tau x 22 mac nii date pa..bermakna sgt ka date ni..syukur alhamdullah date nii laa mak aku lahirkan aku kt dunia nii..tema kasih ibuku..harini dh masuk laa hari muda aku..hahhaha.xsangka aku dh sampai umur ni..

Tahun nii macam sebelum2 nii jgk laa I’m alone kt rumah sambut besday..alone masa anniversary pun..alone masa besday moja pun..just dapat kol tepat jam 12tghmlm..mmg sgt laa sedih..lg sedih moja balik Kuching on 21 mac & mlm tu besday aku..sedih kn jadi aku..mlm tu masa moja cakap kena balik pun aku dh nangis dh..wakakakaka hover..mencii btui....janji ja tp xda jgk bila sampai masanya..moja mmg xpernah lupa date2 penting kami, alhamdullah tp dia selalu ja xdak..bila aku dh baikkkkk punya plan nk celebrate tup tup dia tetiba xda..mau xsentap aku..

Walaupun moja xdak tp dekat opis kami da bt collection duit untuk besday..kira cam bulan mac da 2org besday so kami beli laa kek & sama2 laa potong kek..kiki.cam budak2 laa plak tp syok jgk kadang2 jadi kanak rebina jap..wahahahaha.

 kek coklat..order ngn jiran una..besday kek utk aku & husna..

Tengahhari bos belanja makan nasi arab..sebenarnya bukan celebrate besday aku pun..boss mmg nk belanja sbb dia dpat rezeki lebih..asik tunda2 so sampai laa tetiba depa pilih date 22 mac kebetulan ja besday aku..tu jaaa..so aku tumpang nama laaa..

Nasi arab mmg 1st time aku try laa..sebelum ni pernah nk try tp xterrrr pergi2 pun..alhamdullah rezeki aku dpt try nasi arab..hmm thanks to my boss, makanan sedap & sgt kenyang makan..makanan suma sedap2 Cuma roti dia ja xbapa best sbb xlembut..roti dia cam roti nan tp xselembut roti nan yg aku besa makan..klu lembut confirm aku suka roti tu.. 



 makan depat restauran taj hadramawt, tmn melati..aku pernah makan dekat minang dekat2 situ tp xpasan plak kedai arab tu..smlm bila sampai situ..laaa kt sini rupanya..org klu jenis buta jalan cam aku nii mmg gtu..dh sampai tempat tu baru laaa ''oooo kt sini''..


 aku xtau laa nama makanan kt kedai ni..klu xsilap ni seap kot.aku tgk dkt fb dorg tulis tu nama dia..aku xlalu laa  sbb dia rasa masam, pahit xtau laa nk cakap rasa camna..dlm dia tu cam isi ikan tp xtau laa btui ka x..hahaha..aku makan cket ja habuan rasa..kikiki


 ni chicken mandy..aku suka nasi dia tu sedap tp nasi dia banyak..boleh kongsi 2org klu order ni..ayam dia pun sedap..


   chicken madghout ni sedap jgk..yg ni aku amik nasi ja, ayam aku xamik sbb aku xminat sgt ayam tu..nasi ni dorg order 2set ayam & kambing..kambing pun aku xmakan..xkisah sgt la, kambing bkn fav pun..


 hummus(gtu laa kot eja, xsure) ni kuah makan ngn roti..ingat kan xsedap tp ok laa sedap jgk..boleh terima laa tekak aku..


 ni haa roti tu..keras cket roti ni..aku gagah ja laa habiskn yg aku dh amik tu..


 ni pun xtau pa namanya..ni mix pa tah..da daging, ayam, udang suma bakar..


 ni prawn..ni paling sedap kot sbb ranggup..

alhamdullah xmembazir..suma makanan habis makan..mudah2an murah rezeki lg boleh makan sedap2 lg..




No comments:

Post a Comment