new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 25, 2012

tanpa diduga..

Smlm aku dpt berita sepupu abah aku,anak tok uda meninggal..kebetulan rumah tok uda dekat ampang ja..so aku ngn aku ja laa yg jd wakil..abah aku nk dtg tp jauh kn..mmg sgt mggejut laa..nama si mati azril..klu ikut cter tok uda azril tu dh mninggal 2ari lepas,kira hari sabtu pg laa dia xcident..sapa pun xtau kta dia xcident..smlm ahad 25mac12 pg baru dpt info yg azril dh meninggal masa xcident..family pun xsure napa lmbt dpt berita..xcident keta ngn keta..azril + sorg friend &keta yg berlanggar tu pun meninggal..tp camna xcident tu blaku&salah sapa dlm xcident tu mmg xtau..misteri..pa2 pun alhmdllah jenazah dh selamat dkebumi smlm dekat masjid bukit indah, ampang..


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment