new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 13, 2012

tak dirancang..

dugaan nii datang bila2 masa ja..dlm kita xbersedia cam2 laa kita nk kena uji..semalam masa on dway balik kl dlm dok elok2 ja laju, sambil sembang2 gelak2 pa suma tup tup ja da bungi pelik yg kuat..bunyi plak belah seat aku..aku dh risau dh takut jadi cam tayar dulu tu..teruk nk kena tunggu tukar tayar plak..dh masa balik tu hujannnn jaa..moja cakap bukan tayar sbb xrasa pa2 pun..

nk benti hentian jauh lg, bila jumpa r&r xnk plak benti..cakap ngn org degil nii mmg payah..dok ok ok..mmg laa ok cuma pa salahnya benti laa tgk napa..klu btui xda pa xpa la..so gerak slow2 ja la 80 90km/j ja..abis klu laju lg kuat bunyi dekat tayar tuuu..camna nk laju..aku yg runsing..risau takut makin teruk tayar tu..klu pa2 ingat senang nk cari pomen tgh2 heway tu..mmg lenguh sementara nk jumpa hentian..

last2 aku benti dekat hentian bukit merah..hentian pun org ramai..mayb cuti sekolah kot.keta pun banyak..jem jgk laa aku balik smlm tp xteruk..jem xmelekat pun..dh benti tu mmg terus tgk tayar laa..alhamdullahh mmg xda pa laa..cuma cover tayar tu skru dia dh tertangal..tu pasal dia bunyi sebb dh rapat ngn tayar...benda tu kn getah, dh bersiat2 dh getah tu..

mula moja just selit ja benda tu..sekali bila jln balik haaa bunyi lg..pastu benti lg..aku soh buang ja terus benda tu..moja cakap payah nk buka sbb skru jauh..last2 potong ja yg tersonggeh tu..hmmm puas hati..elok ja lepas tu xda pun bunyi2 dh..

tgh potong cover la ni


No comments:

Post a Comment