new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 11, 2012

durian..


Sekarang sana sini sibuk dok sibuk pasai durian crepe.. kt internet memang tengah hot laa crepe durian ni.. tiap2 hari ja da orang upload gambar crepe durian ni.. aku ni kira ketinggalan zaman jugak laa..orang dari dulu dh kecoh pasai crepe durian ni, aku plak baru nak try.. aku kan memang xtau pa rasa crepe durian tu tapi bila aku makan, dh xteringin dh nak makan lagi.. nk beli lagi, memang xnak beli dh laa.. bukan laa xsedap tp xkena ngan tekak aku kot.. klu camtu laa rasa crepe durian tu, baik laa aku makan durian..reallllll duriannn lagi laa sedap..

close up cket...aku kn masa tengak kt internet cam lawa ja tp yang aku beli ni cam lebar cket..


crepe durian 5biji-rm10


 crepe durian yang aku beli tu rasa durian kurang..kulit dia macam lempeng tp nipis..dalamnya da krin & durian..durian dia letak cket ja, yang banyak hanya lahh krim dalam balutan crepe tu.. then durian yang da dalam tu pun xberapa sedap.. klu dia letak durian banyak cket may sedap kot..aku kan orang batu kurau.. durian tu memang no 1 laa kan.. bak kata mak cik aku crepe durian ka pa durian ka, yang aku tau durian tu ja yang sedap..hihi.. klu dh dasar keturunan hantu durian..hahahahaha..


Skang pun memang tengah musim durian..klu balik kampung ni, senang2 ja boleh dapat durian penuh boot.. dh laa penuh boot keta, baru rm50..kiki.. makan sampai muntah, lagi sedap..^_^.

raja buah..



ni moja fav laa..dia memang suka sangat laa kuah durian nii.. ni 1st time aku masak kuah durian.. senang ja ni..kiki.


No comments:

Post a Comment