new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 11, 2012

fiske steakhouse



gambar from google


Korang suka x makan steak or western food.. tu memang fav aku laa.. suka sangat.. baru2 ni, xdak laa baru sangat..kiki. abang aku belanja makan dekat fiske..aku xingat dah pa nama kedai tu.. sekali google da laa 'fiske steakhouse' nama kedai tu..steak dia boleh tahan sedap..harga pun not bad, murah jgk laaa.. kedai tu dekat ampang..tu ja yg aku tau..kikiki..kedai tu dekat kawasan mana tu aku xtau..kiki.. aku pun baru pergi sekali ja kedai tu..kiki

Aku makan bertiga ja malam tu sbb laki aku keja.. aku, efa ngn abang aku ja..tunggu makanan tu  xda laa lama, rasa da kot dalam 15minit ja, makan dh sampai.. Cuma yang lecehnya, kedai tu ramai sangat orang.. kedai tu xberapa besar tp customer dia ramai gila..


lamb + mush potato+coslow..


Aku order grill lamb chop, first time aku order lamb.. selalu memang chicken chop ja menu pilih aku sbb daging ayam lebih lembut kan.. daging kn besa liat cket.. lamb plak lagi laa aku xminat sbb da tulang2 tp tu laa gatal p order lamb pastu menyesal sbb malas nk potong.. lambat plak ngn tulang dia lagi.. menyesal2 pun habis laa aku makan..hihi.. dagingnya ok & puas hati sos blackpepper dia sedap.. makanan sampai pun cepat..

Abang aku order beef steak..efa order sama cam aku grill lamb chop special..dorang punya makanan aku xamik gambar sbb suma sama ja rupanya.. tema beef & sos blackpepper.. so boleh laa try..murah, sedap, cepat..tempat duduk & parking ja leceh..


No comments:

Post a Comment