new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 19, 2012

bad mood

sesekali kita da jgk laa rasa nk bad mood kn..klu tiap2 hari sakit jiwa laa plak aku..hmm aku mmg gila xdak mood skang ni..mudah2an bos ok,xda nk panggil2 aku..tah laa xtau la nk kata napa aku gini tp aku mmg sgt benci rasa sedih..aku nii sensitif tu lebih bila aku sedih mula la nk nangis..hover besa laa..
adoii semalam baru ja nangis majuk ngn laki aku sbb dia cakap xjadi plak balik minggu ni..haritu cakap balik minggu nii..alik2 nk dekat balik cakap ngn aku kata xjd plak..tu yg sentap tu..hari ni bangun tido, haishhh buruknya mata aku..cam panda sembab..hmmm..aku ni mood gila cket kadang ok ja klu laki aku cakap balik lambat pun, kadang2 dtg mood meroyan aku mula laa aku sentap lebih..moja dh faham dh ngn perangai aku, he always pujuk pujuk pujuk..that my moja..tu laa sentap jgk, sedih & not in mood..so nk bt mood ok, kita layan korea movie jap..kikiki..the accident couple..sgt kelakar cter ni..

No comments:

Post a Comment