new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 16, 2012

ost gemersik kalbu..

lagi cter pasal gemersik kalbu..haritu lupa nk masuk lagu ost gemersik kalbu obesesiku aqasha..pernah dengar ka obsesiku-aqasha..1st time dengar lagu ni sumpah aku mmg gelak gila..kelakar btui ngn lirik lagu dia..then bila dh tiap2 hari dengar rasa cam best jgk..hahahha..

paling kelakar masa aku suruh moja dengar, masa dia baru balik keja..ayat pertama yg keluar dari mulut moja''ee gelinya..syg lagu pa ni..''..hahahha serius kelakar gila ngn muka2 dia tu..tu dulu laa masa dia xtgk lg cter tu..lepas dh tgkkk asal nk kacau aku ja mesti nyanyi lagu ni..asal nk mngibuk aku kt dapur haa lagu nii laaa dia nyanyi sambil gelak..dia mmg dok rumah klu xkacau aku mmg xsenang hidup dia..skang aku bila dengar lagu ni, aku gelak sorg2 sbb teringat kt moja..hmm rindu laa plak kn..hmm dengar laa best ka x kt telinga korg..^_^




No comments:

Post a Comment