new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 2, 2012

percubaan kali ke2..

haii lg cter sal makan..aku asik updated entry sal makanan ja..nampak sgt makan ja keja aku kn..hehehe..hmm ni nk cter sal meatball plak..haritu aku pernah jgk try tp xjadi sbb xcukup bahan..

so kali ni aku dh beli cooking cream..so jadi laa jgk sos meatball aku..hehehe..masa 1st time try aku lupa beli cooking cream, aku just ganti ngn susu ja tp sos aku xpekat..kali ni alhamdullah dh menjadi..

 cooking cream..murah ja cooking cream ni..ni pun guna cket ja..banyak lg lebih..sok boleh try meatball spagetti cabonara plak..


 so ni aku beli dekat ikea..kali kedua aku try baru laa jadi..


 sos meatball, pekat & sedap..nii panas2 lg tau..dok berasap2 lg ni aku dh amik gambar..



disebabkan aku malas nk buat kentang putar so aku soh moja goreng fries ja la..meatball tu aku rebus pastu moja cakap rupa dia xlawa..then aku bakar kejap dlm 5minit..hmmm baruuu jaa cam meatball ikea..hahahha..yummy kenyang, suma habis masuk perut masing2..kenyang buntat malam tu..setakat ni berjaya lagi laa aku makan mlm sbelum kul8...wakakaka


No comments:

Post a Comment