new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 10, 2012

pantai morib..

pernah pergi ke pantai morib??sabtu lepas 1st time aku sampai pantai morib tu..aku mmg laa xtau kt mna & baru ja tau kewujudan tempat tu..selama ni dengar org cakap gold coast morib, ingatkan gold coast morib laa..rupanya gold coast morib tu nama hotel..pantai morib nama pantai tu..

jenuh jgk laa nk cari pantai morib nii pun..haii punya laa jauh kn..sabtu tu mmg laa moja cuti tp adik dia ajak g betuikan keta mak mertua aku..then pagi lepas breakfast dorg 2org ja la pergi..moja mmg laa seboleh2 ajak aku p sekali tp malas laa aku..dh laa p kedai keta bkn da pa pun kt situ..klu da bj ka pa2 yg boleh shopping tu best laa jgk kn..lepas zohor moja balik kami tu keluar laa..keluar pun xda tujuan pun sj ja bosan dok rumah..xtau nk p mna then moja ajak pergi morib..

mmg jauh laa pada aku morib tu..tambah dgn jem lagi..moja plak ikut jln besa, masuk heway separuh jln ja..then ikut gps tu yg masuk jln besa..jln besa sedia maklum laa kn mmg jem la..pergi plak xdirancang..tau2 dh menghala ke sana..sampai morib dh 630ptg..pantai plak air surut..xbest..xleh main2 ombak..feling2 ombak rindu..hahahha..mayb klu pergi pagi lg best kot..

sampai kawasan morin terus pergi gold coast resort..kawasan hotel dia mmg lawa laa..kawasan pantai gold coast tu pun bersih..pasir putihhh jaa tp air surut laa..rasa xbest sgt laa..aku xsure laa org awan klu sekadar nk berkelah boleh ka xmasuk kawasan dia..xtau camna keadaan kt situ sebenarnya..aku just tgk2 ja..rasa cam banyak jgk aktiviti pantai kt sana..gold coast tu la teampark dia sendiri tp xbesar laa..rasa untuk budak2 ok laa..org dewasa cam aku ni confirm bosan laa..


sejarah pantai morib..

 gold coast morib resort map..dh pergi baru nk cari kt google..kiki


kawasan depan gold coast morib(gambar fr internet)


alang2 aku dh sampai sana ptg so moja ajak aku tunggu matahari terbenam..just like kt sabah..teringat kenangan sabah..ni aku amik depan pantai morib..dekat pantai morib ni mmg ramai laa org..ramai dok amik gambar, lepak2 pun ramai..

dekat pantai morib kemudahan lengkap da surau besar, toilet besar & gerai makan pun banyak sini tp aku xmakan pun kt situ..

 subhanallah..sgt laa cantik..


 gambar masa matahari terbenam..amik dari tepi sbb tu xnampak sgt..


 laki aku gedik jap nk jd cameraman..


 lawa jgk aku amik kn..laki aku cakap xlawa..amik cam dia baru lawa..elehhhh..


 cam burung betui kn..cantik..



No comments:

Post a Comment