new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 22, 2012

bbq @ cheras



Weekends activity..ni sabtu lepas punya activity..pak khir, pakcik at cheras ajak bbq..pak khir ni anak dia da 2org ja baru..anak2 dia 2-2org lahir 14 april..yg sulung tu hadi & second tu girl zikra..semperna besday anak dia tu yg bt bbq..kebetulan affan, anak mak z pun besday bulan april so sambut sekali..alhamdullah, hepi besday..


Bbq ngn family ja pun.xda jemput sapa pun..kebetulan pak lan kt perak pun bt kenduri jgk.kenduri nk p umrah..ramai jgk yg balik kg so xramai yg dtg cheras..majlis xmeriah sgt laa sbb xriuh sgt..ramai2 baru laa gila2 cket..hahahahaha..


Klu dasar pemalas cam aku mmg dtg makan ja laa..kiki..lagi pun makcik aku dh siap bt suma dh pun..p awai pun xda pa nk tlg pun..suma dh siap cuma tinggal nk bakar ja..majlis start lepas asar..sebelum asar aku dh sampai cheras so laki aku ja laa tolong bakar membakar..^_^..aku part makan dan makan..wakakka..



ni geng kuat yg dok bakar membakar..







haa pilih2 nk pa..ayam, kambing, daging, sosej & jagung keras..kiki..jagung banyak tu pun xhabis..keras tu 1hal, dh kenyang tu 1 hal lg..(tgk laa sosej dh masak campak masuk pan ja..ish ish..)


haaa ni kek besday sekenit2 sekalian

bukan da 1 kek tp da 2 kek..konon ni utk dewasa2 laaa..kikiki



last2 yg potong sorg ja..da 2org badmood..












Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment