new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 6, 2012

wondermilk cupcakes..

nyummm  nyumm..hmmm sgt laa sedap cupcakes wondermilk..sy suka sy suka..kiki..sampai skang teringat2 lg red velvet mini cupcakes dia tau..sedap sgttt..rasa cam ptg nii jgk nk ajak laki aku pergi beli..kiki..

hari aprilfool punya kisah nii..kiki dh lama erk..xsempat nk mengarang..kiki..ahad lepas along ajak pergi wondermilk punya anniversary ke7..so dorg jemput suma ahli2 yg pernah beli ngn wondermilk..depa sedia cupcakes free..dapat laa makan free..ni mmg 1st time aku try cupcakes wondermilk nii..sebelum nii just pernah dengar nama dia ja tp mmg xpernah rasa..

klu along xajak aku mesti sampai skang aku belum try lg..kebetulan jgk moja da sama masa tu..event start pkul 12pm-7pm..da cam2 jgk aktiviti tp dh kami lambat sampai..pergi kenduri kawin dl pastu bru pergi wondermilk tu..mana xlambat..dlm kul 5ptg gtu bru sampai kedainya..ramai jgk org..depan kedai tu siap da buka meja, jual2 barang kt situ..

ni ja gambar cupcakes yg aku da..

xsure laa da cupcakes pa yg depa sedia untuk suma sbb aku pun sampai lambat..masa aku sampai tu da red velvet & coklat ja..dua2 pun sedap..rasa nk makan suma..hahahaha..

 cookies pun da..suma sedap2..(abaikan tgn tu ye..besa laa org ramai)banyak pilihan jgk cookies dia nii pun..ni pun free jgk..klu nk beli pun da jual..




deco cupcakes for kids

klu sapa da bawa anak2 haaa boleh laa try nii..depa bg cupcakes pastu deco laa sendiri ikut laa nk bt camna pun..suka hati lahhh..ni free jgk..


ni wafiy punya..dia bt sendiri laa nii..haa tgk penuh manisan2 tu suma..mmg banyak sungguh laa dia letak..pastu dia makan yg manis2 atas tu ja laa..cupcakes tu dia xmakan pun..


xsure laa pa namanya tp coklat laa..sedapp yg ni pun..aku kn suka coklat..


pa2 pun amik gambar dl..^_^..gambar pun amik dr along..




happy family


org punya laa ramai..

makan suma free tp air kena beli..mmg kena tunggu lama & q panjang..suma nk minum kn..xsure mmg xda ka habis yg disediakan..masa 1st time moja q, ais habis..air mineral ja yg da..sadis btui laa..punya ramai org kot sampai habis ais..lepas tu ais sampai q lg, then bru laa dpt iced blender..berbolai laa ngn harga..perut dh kenyang,pa lgggg jom balikkk..^_^




No comments:

Post a Comment