new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 5, 2012

sabtu yg bermalasan..



Sabtu hari lepas moja xkeja..tambh plak hujan dr pagi mmg sedap tido sbb xkeja..mmg malas ja rasa..elokkk dh bgn,mood rajin dtg gas plak habis..soh moja g beli, kedai dkt rumah aku tu pun gas habis..last2 beli nasi lemak cover untuk pg + tghari..haha..malassss dtg tanpa dundang..kiki

Pastu aku ajak moja kuar, konon bosan tp nk bersiap tu haii punya laaa mlas...rasa cam best ja dok rumah hujan2 gtu tp bosan..kiki..dr sbelum zhor ckp nk kuar..penyudahnya lpas zhor jgk kuar..

So ingt nk p ou ja laa sbb da jj..aku nk p redeem besday gift dr jj..saja ja nk redeem,rugi jgk klu x amik knnnn..jj card pun byar ever year..sekali tgk kt counter customer services tu punya laa ramsi org.amik no kena lg 30org dok mnenunggu..mau kematu buntut tunggu situ..adoiiiiii..dh aku mlas nk tggu lama2 kt situ rugi masa aku ja..xjadi laaa&xdpt pa2..

Moja ni asal g ou ja mesti dia mngidam nk mkn big apple..bru masuk parking dh ckp "ayg jpg kita mkn big apple." hover kalah budak2..haha.dh penat pusing2 ou tu haa p laa big apple.beli 6biji, haaaa kt situ jgk habis..


rasa cam sedap sgt plak bila dh lama xmakan..wawahahahha



big apple with cuppocino..

Kebetulan jgk dkt OU da EPL tour..tu laa nama dia kot.aku xbkn tau pun..bola luar negara nii..depa bt pameran..bw turun malaysia brg2 depa.mmg ori laa yg da kt situ..piala, ksut bola pemain2 amator depa la,sejarah club2 tu suma laa& then cam2 laa..klu ko peminat bola, terutama peminat MU mmg akan jd over excited cam laki aku..suma sisi dia nk amik gmbar..paling moja kecewa sbb xsempat amik gmbar dkt replika pemain kesayang dia sbb dh tutup..hahaha.tp dpt jgk gmbar free..sbelum depa bg pakai tag.pakai tag tu la amik gmbar free..



ish2 laki sapa laa niii


ok ni kasut david beckham..kasut cacm sampan





Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment