new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 23, 2012

asik makan2 ja kejanya..

haaa makan ja laa keja aku..tu laa tembam..moja cakap bkn gemuk tp cuma cubby ja..banyak laa ko abang oii..kt opis aku skang rajin bt makan2..collect duit tiap bln pastu klu da besday sapa2 bulan tu bt la makan2..

bulan ni da 2org tuan besdaynya..bln ni cam meriah plak ngn makanannya..menu utama bulan ni nasi tomato + ayam masak merah + acar timun..nasi tomato order jgk. pagi tu tgk cam banyak nya laa nasi tu, habis ka..hahahaha habis ko. alhamdullah xmembazir..lupa sgt nk amik gambar..nasi tomato ni pun sedappp..

dh nama pun besday kn harus laa ada kek..kali ni korg order red velvet cake + choc chip cupcakes from wondermilk..aku lepas pergi anniversary wondermilk haritu mmg jatuh cinta ngn cupcakes dia..sgt sedap..klu dapat cupcakes coklat lagiii laaa best..

foxy red velvet

redvelvet ni topping dia cheese masam..mayb klu xkena ngn citarasa jadi xsedap kot..tp aku suka redvelvet ni..sedapp..haritu aku dapat cupcakes redvelvet ni terus cam hai kena beli lagi..cam xcukup makan haritu..hahahaha..kebetulan da lebih aku bawa 1slice utk moja..moja pun suka..

dlm dia gni..kek dia nampak cam kecik tp padat..sedappp..nk lagi ja rasa..kiki


cupcakes..
aku xpernah order cupcakes dkt wondermilk ni..
masa aku order tu aku tanya 'chop chip ni kek coklat ka'..
budak tu cakap 'ye coklat'..
sekali bila dh amik laa apsal xcoklat pun kek tu..
tah laa pekerja dia xtau kot.ko keja tp ko xtau..tah pa2.
nasib cupcakes ni sedapppp..^_^
tapi tu laa aku lupa nk request tulis hepi besday atas cupcakes tu..pastu xboleh plak nk tambah klu just kol ja..kena dtg kedai..adoii malas laa aku nk pergi sana lg semata nk add hepi besday ja..leceh kn..
so tu pasai la xda langsung hepi besdaynya..

lepas ni cari wondermilk lagi..^_^

No comments:

Post a Comment