new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 3, 2012

burger 2jam..

tajuk tah2 pa2 ja kn org tgk..mesti pelik kn napa laa burger 2jam....sbb aku tunggu dekat 2jam nk dapatkn 2biji burger..aku dh ckp siang2 ngn moja ''lama niii..lain kali beli..''dh laa malam tu abg aku nk dtg rumah..nk masak lg..konon dh lapar sgt..haa amik ko 2jam tunggu..lapar hilang, aku dh jd hantu kt situ..dr hari cerah sampai magrib aku dok situ lg..mau xhangin aku..aku awai dh cakap xnk..klu aku yg nk xpa tggu lama..hahahaha.

eee klu x sbb laki aku aku yg beria2 nk beli xkosa aku nk tunggu kt situ sampai 2jam..rugi masa aku ja laa..mmg dh lama moja dok sebut2 nk beli burger bakar mps tu tp masalahnya org asik ramai..xpun masa lalu situ kedai xbuka lg or dh tutup..


hari isnin lepas, lalu situ pastu dia terus singgah..masa aku sampai tu baru 615ptg..org xramai yg tunggu pun tp lama gila aku dok tunggu situ..rupa nya da jgk yg order by sms & kol..walaupun nampak cam org xramai tp sebenarnya list tu panjang..so klu nk beli burger bakar mps tu boleh laa sms or kol dl..xdak laa kena tunggu 2jam cam aku..



burger dia boleh tahan laa..xdak laa cam special sgt pun..cuma burger tu dia bakar..burger home made laa..burger dia tebal..burger pun just letak sos cili, mayo, bawang ja..boleh laa klu nk try..


No comments:

Post a Comment