new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 22, 2012

papa john's

skang ni dh banyak kedai jual piza..da macam2 pilihan piza hut, domino, papa johns, yellow cab piza..hmm yellow cab piza tu aku xpernah try lg.xtau sedap ka x..so ahad lepas moja belanja aku makan papa johns..tu pun kebetulan moja mengidam nk p jusco rawang..bila dh lapar kita stop dekat papa johns & makan..

papa johns ni kedai baru ka dh lama aku pun xpasti..ni baru 1st time aku try papa john..rasa makanan kt papa johns ni not bad, sedap & murah jgk laa..so boleh laa makan papa johns plak lepas ni..aku xorder banyak pun sbb selalu klu p piza hut order banyak2 suma xhabis..

papa johns

kita ni klu order time lapaq mmg suma nampak sedap tp aku order spagetti ngn piza ja..ni pun sgt kenyang & habis licin..klu order banyak lg mesti xhabis..


 super papa piza

super papa piza ni sgt laa kena ngn tekak aku..suka sgt piza ni..topping tebal, full of pepperoni, sosej, ayam, mushroom, onion, green pepper & black olives..da macam2 so mmg kenyang..my 1st try is sedap..insyallah akan cari lg papa john klu nk makan piza..

 baked papa special

ni spagetti..moja nk lasagna tp dlm menu cam xda ja..spagetti pun boleh laa..spagetti dia pun sedap..cukup suma bahan2 & terasa spagetti punya sos. satu yg puas hati dekat papa john ni, rencah dia dia kot..xda laa spagetti kosong ja..da pepperoni, chicken, green pepper, beef and atas tabur ngn mozzarella cheese..cam aku makan lasagna dkt SR berminyak2, ni ok jaa spagetti dia..must try..kiki.. 

tu ja yg aku try dekat papa john..air aku order iced mocha..sgt sedapp..

selamat mencuba..^_^



No comments:

Post a Comment