new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, May 17, 2012

new menu

hai tengah2 hari camni time lapar plak cter sal piza mmg nampak cam sedap ja kn..perut aku dh kenyang so xda la terasa sgt..kiki..aku pun baru ja try last week disebabkan aku dh lama xbuka blog tu yg hari ni baru nk cter ni..



pa nama piza ni ye..aku xingat laa nama dia..ni sedap jgk tp xbanyak sgt laa bahan2 atas piza tu...topping piza tu da cam sosej ayam kot, nenas ngn sayur2 bagai tu laa then tabur cam serunding tu..hahahaha aku cakap serunding, moja cakap bukan la..hahaha tah pa tah nama benda aku aku xtau..walaupun beli sekeping regular piza ja.ni pun xhabis..perut penuh..

kali ni order xtamak.2 ja menu utama..kiki.hmm yg sedap..suka set combo ni..tambah2 toasted chicken roll tu mmg sedap..aku bagi moja 1 jatoasted chicken utk rasa yg len suma aku makan..kiki. yg ni aku syor kn mmg sedap..




No comments:

Post a Comment