new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 1, 2013

18 dec 2012



18 dec date keramat in our life..aku & moja sah menjadi suami isteri dua tahun lepas.. so harini 18 dec 2012 anniversary ke-2 kami.. alhamdullah kami still aman damai..mudah-mudahan bahagia selalu..


harus laa letak gambar pasangan bahagia ni sekali..wakakaka muntah hijau.. hepi anniversary..^_^

tahun lepas memang aku xcelebrate pa pun sbb moja dekat Kuching..maklum laki aku kn selalu outstation..outstation laa sgt.. so tahun ni moja dh make sure dia da masa 18 dec tu..i likeee.. so moja plan nak spent time ngn aku laa.. siap suruh aku amik cuti..

Moja plan bawa aku p Cameron..mula ingat nk tido sana ja tp moja plak kena balik kuching esoknya..so kami pergi balik hari ja laa.. mlm tu aku memang dh prepare suma, siap iron baju pa suma dh.. cam excited gila kn..kiki.. gila x excited.. laki aku plan nk bawa aku bercuti kottt.. ko ingat senang laki aku nk plan pa2 camtu.. slalu aku yg ajak.. pastu aku kena plan mana nk pergi.. bila nk pergi.. suma aku yg kena plan. .pastu dia follow jaa.. ni dia yg plan..^_^.. aku prepare awai sbb esoknya moja cakap dia nk gerak dari rumah pukul 6pg.. haaa kau pagi2 buta nk pergi Cameron.. sapa yg over excited niii aku ka dia..wahahaha.

Moja cakap klu lambat2 kang jalan jem..heway mayb laa xjem tp jalan nk ke heway tu..orang lain sibuk nk g keja.. aku ja yang xkeja..kiki.. first time in my life lepas kawin niii, moja yang kejut aku bangun pagi tu.. ko tau pukul bapa dia kejut aku??? Haaa 530pg okkkk.. gila ngantuk.. dia dh siap mandi baru dia kejut aku.. then 630pg aku gerak.. cam besa jalan jem orang nk pergi keja kn tp jem xteruk laa..

Dalam 930pg aku dh sampai dekat Cameron.. alhmadullah heway xjem.. hai ingatkan hari keja orang xramai laa dekat atas tu tp ya ampunnn..ramai orang..memang laa ramai tp aku xdak laa bajet jalan jem kt atas tu.. sekali rupanya dekat atas jalan dh jem..jalan dekat ngan kawasan pasar & deret2 kedai dekat brinchang sana tu.. 



10pg @ ladang teh cameron
tempat biasa laa kn klu dh pergi cameron harus jaa jejak kaki kt ladang teh kt sana..masa ni pagi lg.. sejuk jaa angin.. cam nk terbeku kejap..hihi..


muka pagi hari kt ladang teh..sangat sejuk time ni..angin kuat..


moja yang hover..



menuju puncak, jalan dah start jem..baru pukul 1130pg masa ni..

dalam jem nampak kedai s'corner keafarm.terus aku masuk sbb malas nk layan jem..best jugak dekat sini.. banyak kedai jugak dalam tu yg aku boleh cuci mata..



dlm s'corner tu da laa kedai makan..so aku makan ni ja laa sbb tu ja yang rasa cam boleh masuk tekak.. paling best aku makan ubi madu.. panas2.. then manis gilaa.. haa dalam plastik tu..jauh laa plak..xclear..kiki



jangan lupa try teh tarik cameron, alang2 dh sampai sana kan..



ni memang fav moja laa klu g cameron strawberry with cream tu..aku makan strawberry ja


haa beli2..


ni last gambar aku amik..lepas tu camera dh habis battery..ni suma moja punya cter..mlm tu aku soh cas battery, dia cakap xyah.. haa kannn.. padan muka.. aku baru nk amik gambar dekat tempat vanilla coklat berlakon.. huhhh punah harapan..

Pusing2.. jalan2.. jejak kasih..jejak rindu.. shoping2 pa yang patut.. banyak jgk kedai baru dekat sana.. jalan kt sana pun dah lain cket.. dalam pukul 4ptg aku pun turun laa dari situ tu.. harus laa turun awai sbb laki den nk belanja dinner plak.. on dway turun tu, tetiba dengar plak keta bunyi lain macam.. check2 rupanya da skru dekat tayar tu yang bunyi semacam ja tu.. kononnya moja cakap skru tu xkena dalam.. just terlekat antara bunga tayar ja.. esoknya nk ke subang tayar pancit.. haa tu laa tu laa bini cakap xnk percaya..kannn betuiii tayar pancit..nasib laa ok masa turun tu..klu x mana laa aku nk cari bengkel plak..


tercium dek skru..

haiii xkan laa pergi cameron ja kan.. candle light dinner xdak ka..wahahaha.. harus laaa adooo.. tu pasai laa aku turun awai dari cameron.. laki den nk belanja dinner plak.. bagus suami aku ni sbb dh plan suma untuk bini dia..kiki.. moja bawa aku dinner dekat tgi Friday.. perut pun memang dh lapar.. mari kita makannnn..



candle light dinner laa kami dekat sini..





bbq chicken for me.. 

 grill lamb for moja

 
chocolate + lemon tea.. cam sirap bandung plak wana air chocolate tu..kiki



this red roses are special give for me.. thanks sayang.. 



love the roses very much..



sweet memory 2012




No comments:

Post a Comment