new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 1, 2013

fishmanhattan

lagi cter pasai makan..asik makan ja laa keja aku..tu pasai laa gemuk kannnn..kiki.. diet2 pun xjugak kurus.. aku lagi kena gastrik da laa..lantak laa orang nk cakap pa pun, malas nk layan..

dh lama xmakan dekat sini.. sekali makan rasa sedap gila plak makan dekat situ..kiki.. hover ja kan.. haritu aku bosan2 dok rumah, ajak laa laki aku keluar..kebetulan dia cuti.. then moja bawa aku pergi mid..pergi pun dh lepas magrib.. sampai mid pusing2 kejap.. cuci mata dalam orang ramai2 tu pastu cari makan..kiki. cternya aku pergi mid memang semata-mata nk makan ja laa.. aku habis ja makan, kedai suma pakat tutup dah..hahahha..


fish manhattan


 soup of the day.. not bad laa soup ni tp aku kurang minat sebab dalam dia da bawang la pa lah..moja suka laa..dia kan suma makan..


 scollap americana..
first time makan pasta dekat sini.. boleh tahan laa.. cuma spagetti ni terlalu kering.. ingatkan cam basah2..pa2 pun sedap jugak sbb xberminyak & rasa cukup.. scollap tu banyak..


 manhattan fish n chip.. ni ikan dori.. hmm sedap gilaa..yummy.. walaupun ni moja punya tp tetap cam aku yang order..kiki.. fillet tu garing n lembut.. sedap..

ni plak lepas 5hari moja pergi kuching then balik subang balik yang konon nk pergi 2minggu.. alang-alang baru balik kan.. mari lah kita berdating kejap..

pikir-pikir punya pikir..dari curve masuk ikano..last-last aku masuk fish manhattan lagi.. terasa cam sedap plak bila terpandang kedai dia..terus masuk n order..

kali ni aku order satu ja.. mula rasa cam xcukup jaa..tapi ni pun dah hazab gila nk habis kan.. alhamdullah kenyang sungguh makan..



 scallops fish n chicken.. suma yang da dalam tu suma aku makan.. hmm sedap sedap.. aku memang yang ni..klu ikut moja dia nk amik yang lagi besar..nasib xorder yang besar tu klu x, sapa laaa nk makan..


 tiramisu.. ni satu ja yang aku minat nk order n aku pernah order..ni pun sedap.. rasa pahit, masam cream ke cheese tah aku xsure, kek manis2.. yang cam sengat tu xsure pa benda tp ranggup n xrasa pa2..hiasan ja kot.. sedap sedap boleh order lagi..



ni dapat free bila walk in masuk kedai dia.. aku xsuka air ni..eeee yeekkk xsedap.. xtau nama dia pa.. ni moja yang nak..klu ikut aku xamik pun xpa.. moja cakap dia campur lemon+pudina.. 

No comments:

Post a Comment