new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 5, 2013

adakah????

Aku ni isteri yang ditinggal-tinggalkan..kejap da somi kt rumah kejap xdak..kadang 2minggu xda,kadang sebulan, kadang 3minggu, kadang 2-3hari ja xda..kadang berbulan2 da kt rumah, kadang kejap ja da kt umah..tu adalah normal bagi aku..

Khamis lepas moja baru ja balik dari Kuching.. tu pun pukul 2 pagi baru sampai rumah..jumaat sabtu off.. ahad keja..isnin pergi keja dah terus xbalik2 sebab keadaan xmengizinkan dia untuk balik rumah..

Harini aku balik keja tengok pagar rumah dah terbuka..aku memang xpernah tinggal rumah xtutup pagar..memang pagi tadi aku pergi keja tutup pagar..aku cam risau kejap..memang xpernah lagi benda camtu jadi..

Bila aku check2 balik barang kt luar tu, rasa cam suma da..xda pa yang hilang..basikal moja da ja dekat tempat yang sama..tengok kasut pun suma da..grill ok ja xda pun terkopak..

aku cuma perasan pool wafiy ja xda..hilang.. hai xkan laa orang masuk rumah aku semata2 nak curi pool yang xda harga tu..pool tu pun baru sekali ja wafiy mandi..

Adakah rumah aku dipecah masuk?? Perlu ke aku risau?? Adakah camni gayanya klu orang masuk rumah??

Sebab xda benda berharga hilang aku xda laa takut..Cuma aku risau takut orang tu dh aim rumah aku..sebab dia tau moja xda..malam ni pun mayb moja xbalik jugak sbb keadaan xmengizinkan..

Semalam dalam pukul 250pagi memang aku terjaga sebab bunyi siren keta polis.. sejak 2menjak ni selalu plak polis rondan kawasan & siren bunyi..mayb da kes.. aku pun xsure.. hai bila pikir2 rasa cam takut plak.. doakan rumah & aku selamat yee..





No comments:

Post a Comment