new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, March 14, 2013

chef at home..

salam jumaat..

moja pagi tadi tanya aku hari ni hari pa..sabar ja laa..moja cakap cepat sangat dah jumaat..xterasa katanya..memang klu dah dia dok rumah tidoo ja, memang laa xterasa..

harini moja belikan aku nasi briyani..dia pergi sg buloh tu yg boleh beli tu..nasi briyani fav arwah fil dekat sg buloh tu..harini jumaat kan, aku malas laa kang dia lambat pergi masjid..tapi moja nk jugak hantar..hmmm terima ja laa dah orang beli..^_^..


sedappp2..dah lama xmakan..thank to my lover..


ni nk tayang moja masak haritu..hahaha sibuk nak masak, haa masak..aku pun senang xyah masak..boleh makan ja..kiki..pastu aku amik gambar malu plak..katanya jangan tunjuk kt orang segan sebab xpandai masak..


 siakap stim..moja tumbuk suma bahan2nya..sedap jugak sebab aku pun xpernah try buat camni..cuma pedas cket sebab moja letak cili padi..



nii kacang botak jaa..sayur brokoli..xtau laa masak pa ni..makan ja laa..



No comments:

Post a Comment