new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 10, 2013

nando's




Hari sabtu lepas aku dating ngn moja..maklum laa dh lama xdating..kononnya moja nk pergi paradigm mall nk tengok wayang..sebab asik pergi curve klu nk tengok wayang..so nk try kt sana plak..sampai sana memang xmakan lagi sebab aku malas masak..

Sampai sana bila terpandang nando’s rasa cam sedap plak..padahal aku xpernah lagi try nando’s..gila kesiannn kan..moja cakap dia pernah bawa aku makan sana..ish rasa memang xpernah lagi aku makan situ..

Masuk tengok menu pun xtau nk order pa..kiki. so aku try la menu yang besa kt sana..ayam nando’s laaa..side order moja amik nasi..da 2 jenis nasi moja nk try 2jenis tu..hai kta dh besa makan tp dia yg over nk try bagai..kiki..


Nasinya ok ja..2-2 nasi tu sedap..boleh ja klu nak order yg mana2 pun..ayam tu plak kurang pedas..sebab dekat nando’s kan kena buat pilihan sendiri tahap rempah ayam tu..aku men bantai ja laa..aku amik medium..klu da anak kecik ok laa..klu tahap orang tua cam aku kena amik pedas cket..xpedas xbest..


 haaa ni untuk ayamnya..so korg pilih laa nak macam mna yee..

Dh moja order nasi, aku order soup with garlic bread ja laa.. aku ngan moja memang selalu amik menu lain2.. hm sedap jugak soup ni pun..da ayam, da cendawan..soup dia pun xberapa pekat, xberapa cair..just nice..aku suka..lain kali boleh order lagi..^_^..

 soup with garlic bread




disebabkan iced chocolate habis maka kita order fresh orange ja laa

Habis makan kita pusing2 laa mall tu..hai banyak btui sale..sana sini sale..gerammm ja tengok..ralit dok masuk kedai sana kedai sini..tau ja dah malam..lepas magrib aku terus cau dari situ kang lambat lg jenuh nk keluar..habis dating disitu..kiki..

No comments:

Post a Comment