new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 5, 2013

kerna dia suamiku..

haa korang tengok berita x?? kes lahad datu.. kes tu menyebabkan kan negara kita kucar kacir skang ni.. sampai mngorbankan nyawa anggota polis yg terlibat dlm operasi..kt internet, kat fb da macam2 cter pasai kes sulu ni..aku pun xpasti mana yg betui mana yang salah.. korang baca & nilai laa sendiri..

salam takziah & al-fatihah untuk anggota yang terkorban.. semalam tengok live jenazah dekat tv3 pun rasa sedihnyaa laaa.. kesian anak2 dorg yg kecik2 tu..

moja pun jangan cter laa, memang dia tersangat lah bz..3minggu lepas moja da dekat kuching.. slalu moja dekat kuching harini keja ,esok off.. tapi dia setiap hari keja & balik lewat pagi.. esoknya dia keja lagi.. nak kol aku pun xda masa sebab bz.. klu dia kol pun dapat cakap kejap ja.. dan dia kol aku pukul 2 3pagi.. aku pun dh tido time tu..

so khamis lepas moja dh balik tp dia macam xbalik.. sebab dekat subang still kena standby.. harini dh 2malam moja xbalik sebab keadaan yang xmengizinkan.. walaupun dh dekat tp still jauh.. aku xsalahkan dia..keadaan yg menyebabkan moja xda kt rumah..

haa ni nk cket gundah gulana hati seorang yg benama isteri nii..hari isnin pagi sebelum moja pergi keja, hati aku sangat laa xsedap.. aku xsure laa kenapa.. 

pastu moja plak salam n kiss dahi aku cam besa laa klu dia nk pergi keja.. cuma pagi tu dia siap peluk aku kuat2 cam selalu dia buat klu nk balik kuching.. haii hati aku ni rasa cam pelik plak..aku risau sebenar bila moja buat gitu..

pastu aku plak xtengok2 lagi muka moja.. lagi laa rasa cam risauuuuu jaaa... hahahaha cam hover ja aku kannnn.. nak buat camna,xleh nk bendung perasan tu..risau memang da dlm hati ni klu moja nek fligt ke kuching, klu da kes2 camni..tu laa aku rasa..

hari yang sama jugak laa 5orang di lahad datu terkorban.. hai aku ni lagiii laaa risau..rasa cam moja nk kena pergi sana plak.. padahal moja keja kt subang ja pun.. hai tu laa kan..bila dh jadi camtu macam2 pikir..benda xda pa2 tp over ja lebih..

mudah-mudahan suma ni cepat laa berakhir.. semoga xda nyawa yg xbersalah terkorban lagi..



No comments:

Post a Comment