new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

duagaan datang bertimpa2..

tanggal 11 jan 2011 satu lg masalah datang dalam family aku..dugaan sungguh pada moja yg baru nk bina hidup nii..bkn laa masalah rumah tangga kami..kami nii alhamdullah setakat xdak laa gaduh2 ka pa ka..aku bahagia ngn hidup aku skang..da suami yg sgt baik, jaga aku sepenuh ati leh dari masa kami kawan & tunang..insyallah yang ma try bt benda yg sama jgk kt syg..

arwah abah baru ja pergi..moja baru ja pikul tanggungjawab abah hujung bulan oct 2010..pastu bln dec 2010 plak amik tanggungjawab sebgai suami plak..hai betapa beratnya pa yg dia tangggung..skang nii datang lg dugaan besar pd dia..tah laa pa yg Allah nk tunjuk kt kami..mayb kami da bt salah sbb tu Dia bg ujian..

dalam keadaan skang yg sgt runcing nii mmg kena byk sabar, byk berdoa minta petunjuk dari Dia..moja kena kuat semangat nk harung suma nii..andai masalah ni bertambah buruk syg kena lebih kuat dr suma org..hal nii menyebab aku nangis teresak2..aku dh rasa cam keluarga aku sendiri..aku jadi sedih sgt masa dengar tuu..mmg xleh tahan air mata nii..dl masa adik aku kena bedai ngn mak aku pun, aku nangis..padahal xdak laa teruk pun..besa laa mak bedai anak yg nakal..tah laa aku xleh laa klu bab2 adik-beradik nii, cepat sedihhh..

aku mmg sgt2 xsangka leh jadi sampai teruk camni..leh jadi seteruk niii..luar nampak ok tp dalam teruk & menyedihkan..haii sedih tui laa..Kau bg laaa kekuatan utk suami aku harung suma nii ya Allah..

No comments:

Post a Comment