new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 2, 2011

movie:hantu kak limah balik rumah..



hahahaha cter pa laaa nii kn..2 laa 1st reaksi aku masa dengar tajuk cter nii..aku mmg xdak hati pun nk p tgk cter nii..last2 sepupu aku ajak p tgk..alaaa budak2 depa suka laa klu leh p tgk wayang..p laa jgk sebab depa ajak jgk..

aku p tgk dalam 14org kot..penuh laa 2 baris kerusi dlm wayang 2 ngn kaum kerabat aku ja..kamii nii mai lambat mlm 2..xpernah tgk wayang kt as..rupanya kt as klu tiket wayang 745mlm, cter akan start pkul745mlm..bukan cam kt KL tiket pkul 745 tp cter start kul8..ingat kn sama ja kt mana2 kn..rupanya xxx..hmmm rugi ja sebb terlepas part awai 2..

walaupun terlepas still ok laa..xdak laa lambt sgt sampai sana pun..cter dia mmg kelakar abis..suma org mmg gelakkkk ja dari awai sampai abis cter..xrugi laa duit beli tiket pun..berbaloiiii..1st time tgk cter melayu aku puas ati..hahahha.klu x asik kena cter yg bosan,yg xbest..

 barisan penonton cter hantu kak limah balik rumah

 penambahan penonton

 lagi penanbahan penonton

rehat sebentar kita makan aiskrim

No comments:

Post a Comment