new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 14, 2011

mudah2 org tu xnk..

alaaa aku baru nk suka2 dapat rumah sewa dekat ngn opisssss...tgk2 dh da org kol dulu nk tgk rumah..mudah2an dia xmau rumah tuuu..hmm sedih2..penat dh laaa cari rumah niii..klu org tu jadi amik rumah 2 terpaksa laa cari rumah lgggg...

arrrrgggghhhhh malassssnyaaaa nk cari pusing2 lagiiiiii...dh laa rumah 2 elokkk..hmmm xsukanyaaaa..minta2 laa dia xnk rumah tuuuu..

tu laaa klu dh bkan rezeki aku xdapat jgk kn..hmmm xpa laa nk bt camna..aku da masa sebulan lg nk cari..insyallahhh dapat rumah yg ok..

xpasti lg laa org tu nk ka x..sbb owner tu cakap dia nk tgk rumah hari rabu nii..xpasti lg laa dia nk ka x..tp rasa cam dia akan berkenan ja rumah tu sbb rumah tuu lawa pada pendapat aku..payah dh nk dapt rumah elok & murah..klu kt rawang belambak laa tp aku xnk rawang..rawang selalu jemmmm..aku dh laa xpandai sgt bawa keta pastu nk tempuh jem hari2 plak..

No comments:

Post a Comment