new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, January 12, 2011

eee agak2 laa..

kt fb moja da sorg mamat gila comment..dia tu pantnang org upload gambar da ja dia nk comment..xkisah laa klu nk comment pun..masalahnya setiap ayat yg dia comment suma berunsur lucah..otak 2 xdak pikir len, tuuu ja yg dia dok sebut..benciii aku org camtu..

kot ya pun nk comment, agak2 laa..ayat 2 kawal laa cket..benda yg dia tulis 2 dh laa suma org leh baca, main tulis ikut sedapppp dia jaaaaa..haii geram aku yg mamat nii..aku ingat kn aku ja yg geramm..bila aku tanya moja dia kata xkenai pun mamat 2..yg bestnya moja pun xsuka mamat 2..suka over klu bab2 nk comment nii..cakap xpikir org langsungg..kot ya pun laaa nk melawak bia laa bertempatttt..haii umur ja tua tp xreti nk pikir sensitifviti org langsung..sengalllll..

No comments:

Post a Comment