new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

ayam dh siap perap..

Aku kn pelanggan setia tesco..pa yg da juai kt tesco suma aku nk beli..hahaha..tuu pasai laa moja cakap aku nii xleh p tesco..nti suma aku beli..hahahaha..xlaa suma tp pantang tgk benda yg cam best, suma aku nkk..da jaaa terpikir nk masak bila nampak bahan2 tuuu..besa laa kn org baru nk blaja masak..
So aku da beli ayam yg dh siap perap kt tesco..patutnya ayam tuu kena bakar tp rumah aku xdak pembakar..pastu plak malas nk bakar atas dapur gas..teringat mak cakap dlm rice cooker pun boleh bakar..xpa laa bakar dlm rice cooker ja laa..
Rasanya sebab aku xpandai bt kot..ayam tuu masak cuma xkering cam bakar tuu ja laaa..aku siap campur kentang + sayur2 lg..kononnya xnk makan nasi nk makan ayam ja..bila makan haaaa amik ko pedas nk mampussssss..tambah plak masin xhingat..adooiiiii fail tul laa klu masin..aku dh laa xsuka masin…
Beli 4 ketul dramstik tp makan sorg seketul ja..pedas sgt, xleh nk habiskn..haii sabar ja laa..ingatkn senang rupanyaa xlaa berbaloi sgt..bt sendiri jgk yg sedap..wakakaka puji diri sendiri nampakkk..wakakakka
Nasib baik jgk laaa da tempe..moja mmg suka sunguhhh laa makan tempe..kebetulan masa p tesco tuuu moja beli sampai 3 bungkus tempe..tempe kn xtahan lama, kena laa abiskan klu x masuk tong sampah laa jawapnya..
Sebelum tu pun aku dh masak 2bungkus..harini last lg sebungkus tuu..nasib baik jgk laa..kena laa ngn ayam yg pedas gila tuu..bila makan tempe hilang laa cket rasa pedas tuu..kira penyelamatnya laaa..hmm sekian dlll menu kita hari nii..

nampak cam sedap tp pedas gila..pa lahh tecso nii..

No comments:

Post a Comment