new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

kesorangan kt rumah..

Hari ahad 30 jan 2011..disebabkan aku sorg2 ja kt rumah..moja da tp dia keja..haiii tuu laa kn..org cuti dia keja..nk bt camna nasib laa tp tuu laa, bgus dr dok kt kuching..^_^.bangun pagi kemas rumah dari barang penuh kt ruang tamu sampai ruang tamu tuuu kosong laa..
Ya laa barang yg kt ruang tamu tuu patut suma dlm bilik..dh kemas2, sangkut suma baju2, bawa masuk suma almari2 tuu haaa baru laa Nampak cam rumah cket..moja plak balik lambat..haii jenuh jgk laa aku dok rumah sorg2..tp xlaa bosan sebab sampai ke mlm aku kemas barang, sapu, mop suma..
ngn hari hujan dari pagi2 sampai laa ke mlm..sejuk sgt2 hari tuu..hujan lebat mmg xbenti2..kain baju pun xkering..naik masam dh sbb lembab..last2 aku bawa masuk dlm rumah pasang kipas..kikiki.
malam siap masak kt laki aku lg..ya laa walaupun da peti ais tp dalamnya kosong..maklum laa baru ja sampai kn..masak pa yg da ja laa..kt rumah dab eras + telur + udang kering + cili = nasi goreng..hahaha..jadi laa sebab tu ja yg da..nasib laa my darling xcerewet..kenyang laa dia makan..alhamdullah aku berkesempatan kenyang kn perut suami aku..

 nasi goreng + telur dadar
Lepas tu moja balik jaa keja, dia mandi2 pa suma pastu terus g tesco beli pa yg patut..haii mentang laa da rumah sendiri sampai penuh troli beli barang..rabak jgk laa duit laki aku..hahahaha. xpa untuk 2org makan..kikikikiki..

No comments:

Post a Comment