new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

menu diet kita..

Bg aku klu nk berdiet jangan makan nasi..hahahha ya ka..tah laa aku pun xsure..aku ngn moja jenis xkisah makan pa2 pun..janji kenyang & makan..klu x kang aku sakit perut,, moja plak mesti isau aku sakit perut..hahaha..
Haritu g tesco da beli spageti..lama xmasak spageti, dh lupa camna nk masak..aku kn jenis masak hentam ja klu xtau..klu jadi alhamdullah..klu xjadi terpaksa laa makan yg xsedap aku masak tuu..hahaha..
Spageti nk senang aku masak dlm rice cooker ja..masak air sampai mendidih pastu masuk laa spageti then tinggal laa..masak sampai lembut ja laa..kang bia lama lembik plak..boleh plak aku salah beli..aku beli spageti halus..dia halus cket laa dry g biasa..tp ok ja moja cakap leh ja makan..senang cket kot kecik nii..
Alhamdullah laki aku leh makan lg pa yg aku masak..sedap jgk laa walaupun aku rasa cam pedas cket(puji diri sendiri)..mlm g rawang bw untuk mak cket..mak cakap ok..xpedas..ok laa klu org len pun boleh makan..

 kuah spageti


 spageti halus


 hmm sedapnya tgk makanan nii

nii klu dh dapat makan mmg xpandang kiri kanan..hahaha

No comments:

Post a Comment