new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 16, 2011

tosei oh tosei..

Aku nii sebenarnya xlaa suka sgt makan tosei niii..tp lepas ja try tosei kt alsafa tuu yang baru rasa nk try makan tosei lg..
Penah jgk laa try tosei kt kedai lain..pastu mmg xnk dh laa makan tosei kt kedai tuu..bkn pa, xsedap..pernah sekali aku try kt rwg, adoiii xsedap beb..dh laa garing..bila plak laa tosei garing akak oiii..haiii..
Da jgk yg hidang tosei ngn kuah dal..mmg xmasuk laa..xbest klu cicih ngn kuah dal..fail lg..
Hanya kt alsafa ja aku makan tosei..klu x mmg xnk order..let try yaaa..^_^

 tosei @ alsafa...sedapppp..lembut..tp disebab kn aku makan pkul 2pg, so sambal kepala putih dh abis..tinggal sambal kelapa pedas ja..tp still sedap..


klu dh makan waktu gtu mmg camnii laa rupanya..selebet gila..


Lg satu roti tisu..aku xpernah makan roti tisu..aku xtau pun camna rasa roti tuu..moja cakap pa tau ‘’ishhhhh2 kesiannn bini aku xpernah makan..xpa2 satg sampai roti tisu makan naa na’’..hahahhahaha..

akhirnya aku dh tau laa camna rasa roti tisu tuuu..rupa cam kon, garing & dalam dia da gula..rotinya rasa masin2 + garing..hmmm sedappppppp sampai menjilat jari..

roti tisu

1 comment: