new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 9, 2011

hmmmm sedapppnyaaa..

Coklat oh coklat..aku nii boleh dikategorikan jgk laa sebagai pengemar coklat..hai klu dapat coklat yg sedap kt tekak aku nii mmg asik nk beli ja laa..aku xpernah beli coklat ‘MARS’ tp da membe aku pelawa aku coklat nii..bila sekali rasa sedappppp..skang klu jumpa mesti nk beli..

Haiii nii yg payah klu org cam aku nii..dh laa aku nii jenis badan yg cepat naik..suka makan coklat plak, haii lg laa membuatkan tumbesaran ngn sihatnya badan aku nii..



Hari tu opis mak da bt lawatan kt kilang coklat ‘BERLY’S’..mak plak mmg jenis kaki membeli klu benda2 yg murah nii..mmg dia angkut banyak laa untuk anak menantu cucu dia..makan sampai lebam pun da belambak lg..sedap laa dok layan coklat kn..laki aku lggg laa, dia tu mmg kaki makan pun..xkisah laa benda pa pun klu boleh makan suma dia makan..
Tambah2 lepas kawin nii..mulut xreti dok diammmm..daaaa jaaa yg dia nk kunyah2..hahahaha..haii naaaa laaa xbulatttt jaa pipi tuuu kn..jgn xleh BMI test dh laa syg oiii…

klu xpernah try coklat nii..p laa kilang dia kt serdang..sedap jgk laa coklatnya..coklat nii disalut ngn coklat asli..kira pahit cket laa luarnya..tp bila dh kunyah2 jumpa ngn coklat manis tuu jadi sedap laa..xmuak makan..slamat mencuba yee..^_^


No comments:

Post a Comment