new of my life

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, September 26, 2012

16 september

cter dh basi baru nk sibuk kn..besa laa aku kn skang malas..hihi..16september hari ahad kami kt sg buloh rumah along, kakak moja..dia buat open house 16 sept tu..aku mula ingat nk tumpang p makan ja tp sekali terjadi cam tuan rumah laa plak.. along pagi dh kol minta tolong kt rumah dia..cadangnya mlm cket baru nk p rumah along sbb dia bt open house sampai mlm..boleh laa aku p berjimba2 celebrate besday moja dulu siang tu..nk p 15 tu moja plak keja, pagi2 buta baru balik rumah..mmg xsempat..

bila org dh minta tlg so kenselll laa program aku..berkampung laa aku kt sg buloh sampai mlm..hai mmg letih kn klu nama ajak org datang makan2 ni..hai cukup laa letih sungguh masa kawin haritu..xnak dh rasa camtu klu boleh..ni open house ja xda laa sgt, besa2 ja pun..makan suma masak sendiri..menu banyak jgk, da mee kari + bihun sup + nasi impit + kuah kacang + rendang ayam + agar-agar + karipap.. suma mak yg masak kecuali mee kari along masak..aku tolong potong ja laa..


gambar suma dh malam baru laa gedik nak amik..masa awai2 tu xsempat sbb orang dh datang, makanan baru dok susun..nk amik gambar masa org ramai tu segan laa plakk knnn..

nasi impit, kuah kacang , rendang ayam..


mee kari , bihun sup tp da mee ngan sup jaa..kuahnya xda gambar..kiki


kek pisang, agar-agar, buah tembikai..

tengah sedap2 sok layan cter sbb orang pun dh xramai, dh malam knnn..tetiba dengar suara ''hepi besday to uuuuu.. hepi besday to uuuuu..hepi besday to angah & adik..hepi besday to uuu..'' hihi dorg buat suprise utk moja ngn pidah, besday 6 & 15 september.. so 2-2 org hamba Allah nii mmg terkejutt..dorg mmg xtau langsung pun..supriseee..


asalnya lilin tu suma dh padan sebab kena kipas..hahahaha..xsempat nk tiupppp..so pasang laa balik, baru aciii..hihihi..gambar blur plak..maklum laa gambar dr hp ja ni..


puuuhhh...yeeeeaaaa..kasi can 2orang ni tiup..^_^


 potong laa sama2..kebetulan plak baju dorg nak sama plak wana..




sepotong kek coklat utk sy..kek sr tp xpasti kek pa..kek ni sangat sedap kt tekak aku..


gambar selingan..budak kenit ni mmg xleh jumpa pak ngah dia..mmg nk bergusti ja laa kejanya..panjat2 pastu karate2 cket pak ngah dia..pastu xbagi balik..hahaha.



balik dari rumah along, aku p merayap plak ngan moja dekat klcc..sj cuci mata layan suasana malam..klcc mlm2 kn ramai org dok amik gambar laa pa laa kt taman tu..siap da kerusi kt situ..asyik betui klu dapat tgk gelagat orang ni..aku pun dok lepak2 ja la situ..lepas lelah, sakit pala pa suma..^_^



No comments:

Post a Comment